Фізична культура.
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів затверджені наказом МОН України
від 05.05.08р. №371
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ
УЧНІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ У СИСТЕМІ ЗАГАЛЬНОЇ ОСВІТИ
При оцінюванні навчальних досягнень учнів основної групи за показником
навчального нормативу визначають рівень навчальних досягнень (низький,
середній, достатній, високий), а потім за технічними показниками виконання
рухової дії та теоретичними знаннями виставляють оцінку в балах (таблиця).
Критерії оцінювання навчальних досягнень
учнів |
Показники навчальних нормативів |
Бали |
Учень (учениця) має фрагментарні уявлення з предмета; розрізняє та
виконує відповідно до вимог лише елементи фізичних вправ |
Низький |
1 |
Середній |
2 |
|
Достатній |
3 |
|
Високий |
4 |
|
Учень (учениця) виявляє розуміння основних положень навчального
матеріалу, наводить приклади; техніка виконання фізичних вправ має незначні
відхилення від встановлених вимог, які аналізуються та виправляються з
допомогою вчителя |
Низький |
5 |
Середній |
6 |
|
Достатній |
7 |
|
Високий |
8 |
|
Учень (учениця) володіє узагальненими, міцними знаннями з предмета; має
достатню тактичну підготовку для виконання навчальних завдань; має системні
навички техніки виконання фізичних вправ, що відповідають встановленим
вимогам |
Низький |
9 |
Середній |
10 |
|
Достатній |
11 |
|
Високий |
12 |
На сучасному етапі, з метою формування позитивного ставлення учнів до занять
фізичною культурою та підвищення рівня їх рухової активності, оцінювання
навчальних досягнень з фізичної культури має здійснюватися в
особистісно-зорієнтованому аспекті. В основу особистісно-зорієнтованого
оцінювання покладаються: особисті досягнення школярів на протязі навчального
року; активна робота учнів на уроках фізичної культури; залучення учнів до
занять фізичною культурою в позаурочний час; участь у змаганнях всіх рівнів. На
основі зазначених показників вчителям рекомендується застосовувати різноманітні
системи нарахування «бонусних» балів. Зазначені системи корекції
оцінювання мають погоджуватися педагогічною радою школи.
Під час оцінювання необхідно:
·
здійснювати індивідуальний підхід, тобто створювати для учня умови, які
відповідають особливостям його розвитку, рівню фізичного підготовленості, стану
здоров'я;
·
конкретизувати завдання, визначене змістом даного уроку, за яке учня буде
оцінено;
·
застосовувати гласність оцінки (своєчасно інформувати учня про оцінку з
коротким аналізом виконання учнем рухової дії).
Немає коментарів:
Дописати коментар